maanantai 6. tammikuuta 2014

Välietappien porkkanoita

Ensimmäiseen tavoitteeseen pääsyn kunniaksi aion mennä johonkin 1,5h kestävään hemmottelevaan hoitoon.
En revitytä auki kipeitä jalkojani, 
vaan otan itselle ajan jossa voin kuukahtaa ihan muihin svääreihin.
Yksi lempihoidostani on, kuten aiemmin olen valaissut, vyöhyketerapia.
Shiatsu voisi olla myös varteenotettava vaihtoehto tai aromahieronta.
Rentoutusta arkeen kuitenkin.

Toinen välietappipalkinto tulee olemaan kauan haaveilemani paita:
Ja kolmas välietappipalkinto, jotakin juoksuvaatetta, kenkää tai asustetta:


tai uudet salikengät :



Eikös ole keväisiä porkkanoita :)


kuvat: klik, klik

2 kommenttia:

  1. Mä kävin muutama päivä sitten tilaamassa Betterbodies- tuotteita http://www.fit4you.fi/ sivuilta. Oon pitkään kuolannu noiden tuotteiden perään, mutta oon ajatellut, etten mä voi käyttää noita vielä, kun ei oo sellanen "betterbody" :P Nyt kuitenkin avasin kukkaronnöyrejäni ja päätin, että mäkin voin käyttää! :D

    VastaaPoista
  2. Yleensä olen klassisten linjojen suosija & perusmustien vaatteiden käyttäjä.
    Tuo Camo paita & housut sykähdytti heti ensi silmäyksellä!
    Mitäs tilasit?

    VastaaPoista

kiitos, ilahdutit kommentillasi ♥