sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Personal Trainer

Apua kun olisi houkuttava ajatus,
vai mitä?

Haluaisin kiitos http://fityoutoo.fitfashion.fi/ Katrin tai http://toobigtobeme.fitfashion.fi/ Annan.

Tässäkin asiassa pääni harraa vastaan,
sillä olen sitä mieltä,
että jonkin asteinen oma päätös pitää olla takataskussa,
kun on hankkimassa PT:n rinnalleen.

En väitä, etteikö hyvä PT osaisi motivoida riittävästi,

mutta molemminpuolisen tyytyväisyyden nimissä- 
on varmasti motivoivampaa molemmin puolin saada tuloksia- kuin hakata päätä seinään.

kuva: We heart it


Olisin itse tällä hetkellä painajaismainen asiakas,
olen tehnyt jäsentelyt omassa pienessä mielessäni mikä minulle on hyväksi ja mikä ei.
En voinut mennä edes Jutta-kiertueelle,
etten sekoita pientä päätäni :)
Olen vaan niin helposti innostuvaa sorttia,
pelkäsin että innostun kokeilemaan uutta juttua ja kadotan taas ajatukseni. 
Hämmentävää vai mitä?

Ystäväni pyysi minua myös Kaisa Jaakkolan luennolle,
jonne teki mieli ihan hirmuisesti,
mutta kieltäydyin samasta syystä :|

Suuri, rohkea askeleeni oli mennä kilpirauhastapaamiseen,
jossa tiesin ohjeita ja vinkkejä ropisevan.
En mennyt sekaisin.
Siellä sain vahvistusta omille ajatuksilleni,
ja ehkä kun saan selvennettyä ajatuksen vielä kirkkaammaksi
-tulee aika oman näköisen Personal Trainerin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos, ilahdutit kommentillasi ♥