lauantai 29. marraskuuta 2014

Polar Loop, äidin salaiset liikunnat

Huoh, hengissä ollaan.
Elän ruuhkavuosia, kuten ehkä myös sinä.

Olen onnellinen,


  • minulla on kaksi lasta ja yksi kaksilahkeisen sekä pieni maukuva kaveri.
  • omistan täysipäiväisen työn, jossa viihdyn sekä työn että työkavereiden puolesta.
  • lapsillani on monta ihanaa harrastusta- josta he oikeasti nauttivat.
  • pyöritän omaa yritystä päätyön ohella.
  • saan toimia luottamustehtävissä, olemalla yhden joukkueen joukkueenjohtaja ja toisen huoltaja.
  • perhe, josta olen maailmaan ponnistanut, on minulle tärkeä ja läheinen.
  • omistan ihania, erilaisia ja erityylisiä ystäviä.

Faktaahan on, että tunnit eivät tule lisääntymään kellossani.
Nyt on aika raivata kalenteriin mamman laatuajat.


Kaikki lähti tästä :


Teen päivätyökseni toimistotyötä. 
Ja jos en liiku lainkaan työpäivän jälkeen, askelsadoni on noin 3000 (!) askelta !!!
Varmasti sinä, joka olet seisomatyössä kauhistelet tätä.
kuutena päivän viikossa autoni starttaa lasten harrastukseen tai sivutoimisen yrittäjän menoihin.
Autoa on hirvittävän hankala ajaa polkemalla.
Aikataulut eivät anna myöskään periksi sitä, että menisimme pyörällä. Enkä kieltämättä nynnynä talvipyöräilijänä uskalla hypätä pyörän selkään ikinä, koskaan, milloinkaan lokakuun jälkeen pyörän selkään.

Olen ottanut tavaksi lisätä liikuntaani viikko toisen jälkeen / en ihan näin tiheästi, mutta keskittynyt pitämään olemassa olevan liikunnan ennallaan ja tavoite on lisätä määrää hiljalleen.. 

Edelleen koen ongelmaksi palautumattomuuden.
Ratkaisu: kävelyn sijaan uiminen, ei niin iso ongelma. Sillä käyn salaa tyttäreni harrastuksen aikana kroolaamassa. Ja ehdin venyttelemään vielä höyrysaunan lauteilla ♥ Älkää ihmetelkö, jos joku painaa laput silmillä uima-altaaseen ja saunaan, mitään vilkuilematta pukee päälleen ja katoaa viivana syksyn pimeyteen.
Se olen minä, nauttimassa täysin omasta ajastani. Tämä on yksi varastus kalenterista.

Toinen varastus on 4 kerran taivaallinen Metod Putkisto syvävenyttely peruskurssi. 
Apua mikä nautinto!
Kroppa jotenkin sulaa tunnilla hyvässä opetuksessa ja on täydellistä keskittyä hengitykseen ja kroppaansa puolitoista tuntia kerrallaan.

Milläs mallilla teidän syksyn liikunnat ovat?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos, ilahdutit kommentillasi ♥