maanantai 26. tammikuuta 2015

Hemmotteluhoitokokeilu

Viime viikkoisen Sh´bamin jälkeen kroppa veti ihan överijumiin sekä naisen että kirjoituskyvyn!

Noh, pienoinen lenkki viime viikon keskiviikkona aukaisi enimmät jumitukset ja perjantaille minulla oli varattuna kahden (!) tunnin Shiatsukäsittelyyn.
Ensimmäisen tunti käytettiin haastatteluun ja toinen itse Shiatsuhierontaan.


Hirveä jännittävää oli kun kaimani haastatteli minua ja kysyi olenko sairastanut lapsena ja jos olen niin mitä.
Mutta lisäksi hän kysyi, tiedänkö onko äidilleni sattunut jotain erityistä kun hän on odottanut minua eli aikana jolloin olen ollut hänen vatsassaan.

Yhtäkkiä tuon kysymyksen jälkeen tuli voimakas pulpahdus muististani:

äitini on kertonut, että syntymäni lähti etuajassa käyntiin kun hän oli kaatunut kotona ollessaan.
Pelkään tai olen koko ikäni pelännyt ihan hirveästi tippumista ja kaatumista!
Aika jännittävä  yhteensattuma.


Tässä huomaan olevani pidemmällä kuin uskoinkaan. Tunnen löytäväni itseäni pikku hiljaa takaisin, kun uskallan vain luottaa intuitioon ja avata rohkeasti ovia.
Samalla tunnustelen miten toimin, puntaroin asioita enkä hyökkää enää täysillä liikenteeseen.
Voin jopa pysähtyä ajattelemaan ensin ja tehdä vasta sitten.

Mielenkiinnolla odotan kun saan ensi kerralla haastattelun perusteella tehdyn kiinalaisen lääketieteen analyysin! Sen perusteella myös suosituksia, mikä minulle sopii ja mikä ei.


Tämä oli yksi osa hoitoa :


Itse shiatsu hoitomuotona on äärimmäisen kevyttä ja rentouttavaa.
Seuraavalla kerralla hoitaja käsittelee myös haastattelun pohjalta akupisteitä tukemaan hoitoa.

Pyysin saada hiukan raotusta mitä tulee kertomaan/suosittelemaan tämän päivän hoidon perusteella.
Lämmin ja samalla vahva suositus oli viljattomuus ( todellako ? ). Tämänhän olen jo todennut, mutta miksi tässä on niin hankala pitää itsensä?
Se aamuinen jälkiuunileipä kompastus! Muuten melkeimpä pärjään...

Samoin sain yhden akupiste pyörittelyn nesteenpoisto kotiläksyksi.
Mielenkiinnolla odotan ensi viikkoa.

Pitkästä aikaa hoidossa tuli kotoinen olo, sekä hoitajan että hoidon vuoksi.

Mitä mieltä olette, voiko hoidosta/ hieronnasta nauttia, jos kemiat eivät kohtaa?



3 kommenttia:

kiitos, ilahdutit kommentillasi ♥